Vauvakerho ja Perhekahvilat auki elokuussa

31.7.2020

Lapsiperheiden avoimet kohtaamispaikat aukeavat heti elokuun alusta. Tulethan meille vain täysin terveenä!

Vauvakerhossa vanhemmat pääsevät juttelemaan samassa elämäntilanteessa olevien aikuisten kanssa, ja vauvat saavat seuraa toisistaan. Vauvakerhon ohjelma koostuu yhteisestä toimintatuokiosta ja vapaasta yhdessäolosta. Otathan vauvalle oman alustan mukaan! Vauvakerho Laivapuiston perhetalossa maanantaisin klo 13-15.

Perhekahvilat ovat kaikille perheille avoimia ja maksuttomia kohtaamispaikkoja, joissa vanhemmat saavat juttuseuraa ja lapset uusia leikkikavereita. Myös isovanhemmat ja perhepäivähoitajat lasten kanssa ovat tervetulleita. Perhekahviloiden ohjelmaan kuuluu vapaata yhdessäoloa ja ohjattua toimintaa. Perhekahvila Laivapuiston perhetalossa tiistaisin klo 10-14 ja Pereenkulman perhekeskuksessa keskiviikkoisin klo 9.30-12.30.

Laivapuiston perhetalossa toimii kahvila Messi, jossa myynnissä kahvia, teetä ja kahvileipää. Tällä hetkellä lounas ei ole myynnissä, mutta omia eväitä voi nauttia. Perhetalossa on myös rauhallinen imetyshuone vauvan kanssa tuleville.

Eron ensiapupisteen työntekijät sekä monikulttuurisen ystävä- ja perhetyön koordinaattorit ovat normaalisti tavoitettavissa.

Seuraavat kerrat:
Ma 3.8. klo 13-15 Vauvakerho Laivapuistossa. Laulu- ja loruhetki, syyskauden toiveet ja toimintaideat.
Ti 4.8. klo 10-14 Perhekahvila Laivapuistossa. MUMMOLA: Syksyn ensimmäinen perhekahvila, lauluhetki.
Ke 5.8. klo 9.30-12.30 Perhekahvila Pereenkulmassa. MUSANURKKA: Soitetaan yhdessä! Toiveita perhekahvilan toimintaan, kesämuistojen jakamista.