Toiminnan tukijalle

Valokuva: Kaksi lasta, isompi ja pienempi, seisovat harmaan rakennuksen edessä ollen selin kameraan. Heidän eteensä on pingotettu kaksi eri korkeuksilla olevaa pyykkinarua. Pyykkinarussa on kiinni värikkäitä kangastilkkuja.

MLL on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton kansalaisjärjestö. MLL Tampereen osasto on toiminut lasten, nuorten ja perheiden hyväksi jo yli 100 vuotta.

Toimintamme on avointa kaikille. Ei siis tarvitse olla tamperelainen voidakseen käyttää palveluitamme tai osallistuakseen työhömme esimerkiksi vapaaehtoisen roolissa. Suurin osa toiminnastamme ja palveluistamme kohdentuukin alueellisesti koko Pirkanmaan alueelle, osittain myös valtakunnallisesti.

Toimintaamme voit tukea monin eri tavoin:

Liity jäseneksi

Voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi. Saat käyttöösi keskusjärjestömme jäsenedut ja tuet samalla toimintaamme.

Yksityislahjoittajat

Yksityishenkilöt voivat tehdä osastollemme niin tavara- kuin rahalahjoituksia. Osastomme ottaa vastaan myös testamentteja.

Vapaaehtoiset

Toimintamme ei pyörisi ilman vapaaehtoisiamme, jotka antavat tärkeintä eli aikaansa. Vapaaehtoisena voivat toimia niin yksityishenkilöt kuin yritykset tai yhteisötkin.

Yrityslahjoittajat

Yritykset voivat lahjoittaa niin tavaraa kuin rahaakin.