Tule meille töihin! Haemme kahta nuorisotyön koordinaattoria

6.2.2024

Olemme saamassa rahoituksen vuosiksi 2024-2026 Yksinäisyydestä yhteisöllisyyteen -kehittämishankkeeseen, jonka aikana kehitämme ja toteutamme Pirkanmaalla palveluja nuorille. Etsimme nyt hankkeeseen kahta nuorisotyön koordinaattoria!

Työ sisältää yksiköllisen keskustelutuen ja suljettujen vertaisryhmien järjestämistä yksinäisyyttä kokeville nuorille. Toinen keskeinen tehtävä on yksinäisyysteemaisten työpajojen järjestäminen oppilaitoksissa. Tavoitteena on myös lisätä yleistä tietoisuutta yksinäisyydestä mm. vanhempainiltojen, luentojen ja sosiaalisen median avulla. Hankkeen toimintamalleja on jo kehitetty pilottihankkeessa, joten työsuhteen alettua voi hypätä nopeasti suoraan kohtaamistyöhön.

Tutustu monipuoliseen toimenkuvaan tarkemmin täällä ja lähetä hakemuksesi tehtävään viimeistään 21.2.2024!